Friday, October 21, 2011

Kenapa saya tak selalu update blog

Salam Sejahtera,


Lama benar saya tak update blog. Banyak perkara yang ingin saya paparkan dalam blog tapi tak kesampaian. Antara sebab saya tak update blog ialah kerana


1) masa untuk internet sudah diambil alih oleh anak saya heheh...Masa untuk tulis blog jadi singkat.

2) sekarang saya guna ipad bila surfing tapi tak dapat edit blog or upload gambar :(. Kena guna laptop. Ipad saya dapat free dari bos...

3) Kerja kat ofis semakin bertambah sebab pengarah syarikat meninggal dunia awal ramadan lepas.

4) Banyak gambar saya nak paparkan tapi kamera selalu dipakai oleh kakak. hehe sebenarnya dia yang punya saya pinjam je. Saya memang teringin nak kamera tapi budget tak de....:(. Insyallah ada rezeki lebih saya beli.

Takleh tulis banyak-banyak nanti tak terpublish
Sekian....

1 comment:

Anonymous said...

Selamat kembali..sedikit jugak updatenye.yalah lama bebenar nak tunggu siti update.sebab pertama tu boleh thn jugak.anak sekarang dah pandai ape.anak sihat?nanti dah setahun lagi syok nak layan.sebab 2/3/4 tu dah jadi rutin lah ye.
nanti kalau ada masa tu update lagi pasal anak.selamat berbahagia.
airin