Tuesday, March 19, 2013

My New Kitchen Cabinet

Akhirnya dapur saya dah ada kabinet yang ditunggu selama ni. Sebenarnya kabinet ni dah dipasang December lepas. Baru sekarang saya publish. Walaupun dah dipasang, sampai sekarang saya belum lagi masak kat dapur ni. Apa tak nye, peti ais masih di rumah parent. Lagipun power point untuk hud dan oven belum ada. So kedua tu belum dapat dipasang isk isk :(. Tiap kali saya singgah rumah, saya mesti akan terus ke dapur tengok kat dalam kabinet. Padahal barang takde. Dah jadi tabiat. Sekarang ni saya dan suami baru jumpa orang yang buat wiring. So sekali dia akan pasangkan kipas dan lampu. Bila wiring dah siap kira dah boleh pindah. So layan gambar kabinet dapur saya.
  


 


  










5 comments:

Anonymous said...

cantik. tahniah dari irene. lepas ni boleh lah update new post. pasal masak memasak. selain dapur tu. part rumah mana plak kak siti upgradekan. kalau rumah dah setel kemas. share2 lah ye.

terima kasih sudi chat dengan irene.nanti ada masa kita chat lagi. tak lama lagi pindah kan. hmm banyak masa dan tenaga nak diguna masa berpindah nanti..mesti syiokk kan...

Anonymous said...

wahhh cantik ktk punye dapur...nnti kmk g kuching leh singah umah ktk bwk family kmk...mesti sedap ktk masak..
krm slm hubby

-org jb-

Siti Salina said...

irene- insyallah kita chat lagi. Jangan heran kalau saya tak jawab chat irene. saya curi-curi tgh fb tu.

Org jb-dah pernah dtg ke kuching ke belum? Kmk masak sik sesedap ktk pun bini.

Anonymous said...

Assalamualaikum..

ye ke kak. maaf lah. bimbang jugak irene. kalau macam tu irene sedia faham.

ok lah kak. nanti kita chat. macam mana rumah? bila akak cadang nak pindah. mana tahu dapat lah update cerita baru lagi.

Irene

Anonymous said...

salam nana...insyaallah kalau free ingat nk g kuching...jalan2 cari makan smbil bwk family..

bleh jmpe anak nana nnti :-)

-org jb-